Pokud problém nastane jednou za čas nebo se opakovaně vyskytuje dva dny a potom je několik týdnů klid, dá se to považovat za normální stav. Na kvalitu příjmu má totiž vliv mnoho faktorů – např. mraky a vítr, o které se vlna rozráží, přijde se zpožděním a problém je na světě. Vadí také mráz, sníh, déšť a dokonce i letadla.
Pokud se ale obraz rozpadá třikrát za minutu, je čas volat technika. Je třeba změřit sílu signálu, nasměrovat anténu, zkontrolovat kabely. Musím ale zdůraznit, že servisním zásahem lze problémy částečně eliminovat, ne úplně odstranit.
Pokud zákazník požaduje signál téměř bez výpadků, doporučuji satelit. Výrazně lepší kvalita je právě u satelitního příjmu DVB-S. Zde nastanou výpadky pouze výjimečně za extrémních povětrnostních podmínek.
Specializuji se na:
– televizní a satelitní antény pro příjem digitálních programů,
– prodej DVB – T přijímačů (set top box) i satelitních přijímačů FullHD rozlišení (Skylink),
– zaměření, instalace, servis domovních rozvodů individuálních a společných antén.
Pavel Rozum tel.: 777 710 297 e-mail: pavel.rozum@seznam.cz