Nejen jednotné jízdné, ale i jednotné jízdní řády má přinést plánovaná integrace pražské a středočeské hromadné dopravy.
Jednotný systém má přinést i vyšší využití a lepší návaznost příměstských linek obsluhou pražských zastávek a naopak prodloužení některých pražských linek za hranici města. Ceny za jednotlivé jízdenky budou stanoveny podle tarifních pásem. Platit budou jak papírové jízdenky, tak i elektronické předplatní. Zda se do systému začlení pražská Opencard, IN-karta českých drah, případně další karty jiných dopravců není zatím jasné.
Jednotný systém má zároveň odstranit některé duplicity a zjednodušit přestupování. Středočeský kraj i pražský magistrát se těší i na finanční úspory, protože namísto dvou budou platit jediného organizátora celého systému.
Spuštění integrace dopravních systémů je možné nejdříve za rok, a to pokud se nevyskytnou komplikace. Harmonogram spojování systémů by měl být známý v únoru.