Černošice:
• Přeložka trati.
• Rychlost 90 km/h.
• Rekonstrukce železničního svršku a spodku obou kolejí, trakce, umělých objektů, nové zabezpečovací zařízení.
• Je zvažováno zřízení nového zabezpečeného přechodu/podchodu.
Černošice-Mokropsy:
• Místo stávající zastávky je navržena obratová železniční stanice pro ukončení vlaků od Prahy (prodloužení špičkového intervalu příměstských vlaků 10 minut od Prahy-Radotína až do Černošic-Mokropes). Pro obrat vlaků je určena kusá střední kolej č. 0, krajní koleje 1 a 2 jsou hlavní.
• Přístupy na nástupiště jsou řešeny pomocí ramp.
• Z důvodu předpokládané délky vlakových souprav do 200 m a kvůli velmi nevhodným podmínkám pro viditelnost návěstidel (stanice v oblouku) je součástí projektu zrušení přejezdu a nahrazení podchodem. Vzdálenější přejezd zůstane zachován.
• Stávající most přes Berounku je svými parametry pro příměstskou dopravu zcela vyhovující.
Všenory:
• Zrušení současného objektu čekárny.
• Bezbariérový přístup je řešen pomocí šikmých ramp v podchodu.
Dobřichovice:
• Rekonstrukce ostrovního nástupiště
• Vybudování nového nástupiště u 3. koleje.
• Zrušení přejezdu u nádraží a výstavba nového přejezdu v předním zhlaví.
Řevnice:
• Stanice je plánována jako obratová pro ukončení linky příměstské dopravy. Nové uspořádání umožní pobyt dvou souprav najednou.
• Je navržen nový podjezd, přejezd na třebaňském zhlaví je zachován.
Zadní Třebaň:
• Posun přejezdu mezi Zadní Třebaní a Řevnicemi o cca 200 m.
• V železniční stanici Zadní Třebaň je navrženo vybudování dvou vnějších nástupišť.
• Bezbariérový přístup je zajištěn podchodem, rampou a výtahem.
• Trať Zadní Třebaň – Karlštejn je vedena striktně ve své ose.
• Kvůli ochraně železnice proti padajícím kamenům z přilehlých skalních svahů se na vybraných místech plánuje zajištění těchto svahů ocelovými sítěmi a vybudování záchytných plotů.
Karlštejn:
• Obnova nástupiště včetně podchodu, vybudování bezbariérového přístupu pomocí výtahu.
Srbsko:
• Rekonstrukce zděných čekáren a realizace přístřešků, oprava nástupiště, bezbariérový přístup je řešen rampami.