Moderní vlaky nahradily žabotlamy

vlak dobrichovice nadraziObce ležící na trati č. 171 jsou obsluhovány regionálními vlaky, které v úseku Beroun – Řevnice jezdí každou hodinu, ve špičce každou půlhodinu. V úseku Řevnice – Praha hlavní nádraží pak mají půlhodinové intervaly, v ranní a odpolední špičce pracovního dne obsluhují trať mezi Řevnicemi a Prahou ještě další posilové vlaky, přičemž čekací doba mezi spoji je 10 a 20 minut. „V úseku Praha-Radotín – Praha hlavní nádraží jsou ve špičce vloženy další vlaky tak, že interval mezi spoji v tomto úseku činí 10 minut,“ upřesnila tisková mluvčí Českých drah Radka Pistoriusová.

Na všech regionálních spojích (s výjimkou čtyř ranních posilových vlaků z Prahy-Radotína do Prahy hlavního nádraží) nyní jezdí elektrické dvoupodlažní jednotky CityElefant, určené pro příměstskou dopravu.

A co se týká změn jízdního řádu? „Od prosince 2013 bude jízdní řád platit beze změn,“ dodala Pistoriusová.

Lucie Paličková